• 22 de de febrer de 2023

L'1 de març inaugurarà un cicle de conferències en el Círculo Ecuestre que s'estendrà previsiblement fins al 10 de maig.

• 07 de de febrer de 2023

La policia catalana podrà accedir de manera telemàtica i gratuïta a la informació sobre els titulars de les societats mercantils emmagatzemada en els registres.

• 20 de de setembre de 2022

Durant l’acte, presentat pel degà de l’entitat, van intervenir José Luis Lacruz i Diego Vigil de Quiñones, registradors de la propietat i coautors de l'obra.

• 15 de de juny de 2022

La conselleria de Justícia i el Deganat de Registradors de Catalunya van organitzar conjuntament les “Jornades d’ADR en l’àmbit registral. Una aposta per la mediació i la conciliació registral”, on el degà dels registradors va reconèixer “l’aposta decidida de les dues entitats per una forma diferent de resoldre els conflictes”.

• 26 de de maig de 2022

Virtudes Azpitarte, registradora de la propietat, ha presentat a Barcelona “Nietzsche i els animals. Més enllà de la cultura i la Justícia”, un minuciós assaig on exposa les mancances del marc jurídic actual per la protecció d’animals i mascotes.

• 02 de de març de 2022

El degà dels Registradors de Catalunya, Vicente García-Hinojal, ha rebut l'accèssit pel seu treball “Prevenció del blanqueig de capitals i finançament del terrorisme: el Centre Registral Antiblanqueig (CRAB)”

• 11 de de febrer de 2022

L'obra realitza un estudi integral del dret immobiliari des de la perspectiva del sòl urbà

— 12 articles per pàgina
S'estan mostrant 13 - 19 de 19 resultats.
   DEGANAT DELS REGISTRADORS DE LA PROPIETAT, MERCANTILS I DE BÉNS MOBLES DE CATALUNYA